Kajakhornsherred - et netværk for havkajakfolk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Kulhuse til Jægerspris

Go down

Kulhuse til Jægerspris Empty Kulhuse til Jægerspris

Indlæg  Ole Tors 29 Nov 2018, 11:03

Der burde nok have stået Kulhuse til Kulhuse i overskriften.
Vi satte ud fra stranden i Kulhuse, hvor vi blev mødt af to sæler og så roede vi fra Kulhuse til starten på Skydeterrænet og retur fra 10.00 til 14.00, og turen var 12 km.
Jeg havde set forkert på Støjportalen, så der var aktivitet i skydeterrænet. Vi talte med vagten og jeg fortalte ham, at der var aktivitetsfri dag, men han kunne kun sige at der var masser af aktivitet og vi ikke måtte fortsætte. Det var ene og alene min fejl, så det var godt at vi ikke stod fast på min påstand. Jeg beklager meget Mad . Kristian og Finn mente dog, at det var ok, på grund af vinden.
Dagen startede gråt, koldt og stille med ca. 2 m/s vind fra syd og vinden tog til da vi sluttede turen var vinden vel omkring 6 - 7 m/s sammen med sol fra en næsten skyfri himmel.
Vi var Kristian, Finn og Ole.
Frokosten nød vi lige nord for skydeområdet, og til kaffen nød en lækker smørkage fra Jægersprisbageren som Kristian havde medbragt.
Tilbage i Kulhuse drak vi igen kaffe og spiste mere kage i en strid kold syndenvind.

Antal indlæg : 141
Ole
Ole

Antal indlæg : 220
Registration date : 24/06/08
Age : 76
Geografisk sted : Holbæk. Mobil: 44167257

http://www.oleshavkajak.blogspot.com

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum