Kajakhornsherred - et netværk for havkajakfolk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

1. september: Bølger og brænding i Nivåbugten

2 deltagere

Go down

1. september: Bølger og brænding i Nivåbugten Empty Sv: 1. september: Bølger og brænding i Nivåbugten

Indlæg  Torben Ons 02 Sep 2009, 13:22

Ulla Petersen skrev:Gik i dag ud fra Nivå Strandpark til en lille tur i bølger og brænding i Nivåbugten og i, hvis ikke hård, så i hvert fald MEGET, MEGET frisk vind fra sydøst. Vandet stod til tider helt op over vest og øverste spraydeck-kant, og kajakken tumlede rundt og blev smidt frem og tilbage i brændingen affraid Jeg havde god brug for mine støttetag; det er et rigtig fint sted at lave bølgetræning i østlige vindretninger Very Happy

Ulla


Vil godt med en dag.

/Torben
Torben
Torben

Antal indlæg : 113
Registration date : 07/06/08
Geografisk sted : Allerød 26164453

http://hammerbakke.blogspot.com

Tilbage til toppen Go down

1. september: Bølger og brænding i Nivåbugten Empty Sv: 1. september: Bølger og brænding i Nivåbugten

Indlæg  Jakob Tirs 01 Sep 2009, 21:18

Det lyder godt.
Jeg har også lyst til at prøve. når jeg kommer til Hørsholm igen. drunken
Jakob
Jakob

Antal indlæg : 465
Registration date : 10/06/08
Geografisk sted : Hørsholm 22181372

Tilbage til toppen Go down

1. september: Bølger og brænding i Nivåbugten Empty 1. september: Bølger og brænding i Nivåbugten

Indlæg  Gæst Tirs 01 Sep 2009, 20:19

Gik i dag ud fra Nivå Strandpark til en lille tur i bølger og brænding i Nivåbugten og i, hvis ikke hård, så i hvert fald MEGET, MEGET frisk vind fra sydøst. Vandet stod til tider helt op over vest og øverste spraydeck-kant, og kajakken tumlede rundt og blev smidt frem og tilbage i brændingen affraid Jeg havde god brug for mine støttetag; det er et rigtig fint sted at lave bølgetræning i østlige vindretninger Very Happy

Ulla

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

1. september: Bølger og brænding i Nivåbugten Empty Sv: 1. september: Bølger og brænding i Nivåbugten

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum