Kajakhornsherred - et netværk for havkajakfolk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

SKYDNING FRA BREDETVED SKYDEBANE

3 deltagere

Go down

SKYDNING FRA BREDETVED SKYDEBANE Empty Sv: SKYDNING FRA BREDETVED SKYDEBANE

Indlæg  Ole Tors 17 Sep 2015, 09:57

Efter at Jægersprislejren ikke står for annonceringen af skydetider længere. De har eller gjort et flot arbejde efter lidt indkøringsproblemer. Det har været nemt at se, hvornår der blev skudt ud over Inderbredningen og afspærringerne har ikke været overdrevet sammen med høj sikkerhed. Annonceringen er nu overgået til Forsvarets Ejendomsstyrelse, som har gjort et forsøg på at give klare informationer, men men men det er blevet meget svært at overskue. Man kan ikke se, om Inderbredningen er afspærret eller åben og tilsyneladende medfører al skydning fra Bredetved Skydebaner at Inderbredningen bliver afspærret. Til gengæld kan man se, at der bliver kørt i området med hjulkøretøjer?? Sådan som skydebanerne er indrettet, kan jeg ikke se, at skydning med lette våben medfører en sikkerhedsrisiko ude på Inderbredningen og de få gange den gør det, er det helt i orden med en afspærring (3 - 5 gange pr. måned).
Jeg kan heller ikke se, at det er muligt at komme i kontakt med en pladsansvarlig længere og kontakt via mail til Forsvaret kan heller ikke lade sig gøre, der bliver ikke svaret på henvendelser, de kører tilsyneladende i deres egen verden. Det er en skøn skydebane, som klart fortjener bedre.
Ole
Ole

Antal indlæg : 217
Registration date : 24/06/08
Age : 76
Geografisk sted : Holbæk. Mobil: 44167257

http://www.oleshavkajak.blogspot.com

Tilbage til toppen Go down

SKYDNING FRA BREDETVED SKYDEBANE Empty Sv: SKYDNING FRA BREDETVED SKYDEBANE

Indlæg  Niels jørgen Lør 12 Mar 2016, 13:58

Hej Ole
Hvor henne ser du hvornår der er skydning på Bregentved?
Det kan ses 48 timer før på app'en sejlsikkert, men jeg savner et sted at se hvornår der skydes en måned frem
/NJ

Niels jørgen

Antal indlæg : 14
Registration date : 26/01/15

Tilbage til toppen Go down

SKYDNING FRA BREDETVED SKYDEBANE Empty Sv: SKYDNING FRA BREDETVED SKYDEBANE

Indlæg  Jakob Lør 12 Mar 2016, 15:09

Hej Niels Jørgen

http://www2.forsvaret.dk/temaer/stoej-portal/Documents/Skydeoversigt%20MAR%202016%20-%20Annoncering%20Bredetved.pdf

Der skelnes mellem skydeterræn og skydebane, skydeterrænget er inkl. Inderbredningen, og skydebanen er ekskl. Inderbredningen.
Jakob
Jakob

Antal indlæg : 465
Registration date : 10/06/08
Geografisk sted : Hørsholm 22181372

Tilbage til toppen Go down

SKYDNING FRA BREDETVED SKYDEBANE Empty Sv: SKYDNING FRA BREDETVED SKYDEBANE

Indlæg  Niels jørgen Søn 13 Mar 2016, 09:46

Hej Ole
Tak for hjælpen, jeg var forbi støjportalen, men fortsatte af en eller anden årsag videre til Efterretninger For Søfarende, hvor jeg så ikke kunne finde noget om Bregentved.
/NJ

Niels jørgen

Antal indlæg : 14
Registration date : 26/01/15

Tilbage til toppen Go down

SKYDNING FRA BREDETVED SKYDEBANE Empty Sv: SKYDNING FRA BREDETVED SKYDEBANE

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum