Kajakhornsherred - et netværk for havkajakfolk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Orø rundt onsdag den 25.07.18

2 deltagere

Go down

Orø rundt onsdag den 25.07.18 Empty Sv: Orø rundt onsdag den 25.07.18

Indlæg  Jakob Ons 25 Jul 2018, 20:21

"At sommeren virkelig er kommet til Danmark kan bevidnes ved, at Kim som den første hoppede i vandet - og han påstod at han nød det. Dette syn mindes jeg ikke at have oplevet før i mine 6 år i Kajakhornsherred!!!"

Det ville jeg også gerne have oplevet, vandet har vel mindst været 37,5°
Jakob
Jakob

Antal indlæg : 465
Registration date : 10/06/08
Geografisk sted : Hørsholm 22181372

Tilbage til toppen Go down

Orø rundt onsdag den 25.07.18 Empty Orø rundt onsdag den 25.07.18

Indlæg  Bjarne Ons 25 Jul 2018, 19:55

Deltagere: Karin, Finn, Kim og Bjarne.
Vi lagde ud fra Hammer Bakke kl. 1000 og roede rundt om Orø mod uret. Om formiddagen var der havblik og vindstille, men over middag "blæste det op" til svag til jævn vind fra NØ. Der var fuld sol hele dagen og temperaturen 30g. Frokosten blev indtaget på stranden ved campingpladsen, hvor Finns medbragte wienerbrød ligeledes blev nydt. Vi gik i land i havnen, hvor vi spiste is. Der var en del andre kajakker på fjorden i dag, ca. 30 stk. fordelt på flere grupperinger. Kl. 1600 var vi tilbage ved Hammer Bakke, hvor vi badede fra broen. At sommeren virkelig er kommet til Danmark kan bevidnes ved, at Kim som den første hoppede i vandet - og han påstod at han nød det. Dette syn mindes jeg ikke at have oplevet før i mine 6 år i Kajakhornsherred!!! Efter dukkerten spiste vi resten af Finns konditorkage.
Vi roede 19 km.
Bjarne
Bjarne

Antal indlæg : 26
Registration date : 29/04/12
Age : 73
Geografisk sted : Kastrup

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum