Munkholmbroen / Kirsebærholm. Onsdag den 6. februar 2013.
Side 1 af 1
Munkholmbroen / Kirsebærholm. Onsdag den 6. februar 2013.
Isefjorden var isfri, så vi roede fra Munkholmbroen til Kirsebærholmen og retur.
Deltagere: Benny, Jens, Palle, Folmer og jeg.
Turens længde: 17,9 kilometer.
Frokosten blev nydt på stranden ved den gamle marinestation, hvor vi kunne sidde mageligt og nyde udsigten. Jens have chokoladekage med som Birgit havde bagt - og jeg vil bare lige sige, at der var ikke sparet på chokoladen. Efter frokosten gik vi en tur ind på marinestationen og fik taget de traditionelle billeder af Palle og Folmer siddende på den gamle torpedo.
Det blev en fin tur efter en korterere pause på grund af vinter, is og kulde.
Vejret: I starten gråvejr med svag vind fra nordvest. Rundt om os kunne vi se flere snebyger og det blev vore tur til snebyge mens vi spiste frokost. Så blæste det lidt op til ca. 6 m/s. Så kom solen frem den skinnede og varmede til vi var tilbage og fik pakket bilerne, og så kom en snebyge atter forbi.
Deltagere: Benny, Jens, Palle, Folmer og jeg.
Turens længde: 17,9 kilometer.
Frokosten blev nydt på stranden ved den gamle marinestation, hvor vi kunne sidde mageligt og nyde udsigten. Jens have chokoladekage med som Birgit havde bagt - og jeg vil bare lige sige, at der var ikke sparet på chokoladen. Efter frokosten gik vi en tur ind på marinestationen og fik taget de traditionelle billeder af Palle og Folmer siddende på den gamle torpedo.
Det blev en fin tur efter en korterere pause på grund af vinter, is og kulde.
Vejret: I starten gråvejr med svag vind fra nordvest. Rundt om os kunne vi se flere snebyger og det blev vore tur til snebyge mens vi spiste frokost. Så blæste det lidt op til ca. 6 m/s. Så kom solen frem den skinnede og varmede til vi var tilbage og fik pakket bilerne, og så kom en snebyge atter forbi.
Lignende emner
» Onsdag den 18. februar 2009 Munkholmbroen-Kirsebærholm
» Munkholmbroen - Kirsebærholm. Onsdag den 11. februar 2015
» Munkholmbroen - Kirsebærholm. Onsdag den 13. november 2013
» Onsdag den 22. april Munkholmbroen - Kirsebærholm
» Munkholmbroen - Kirsebærholm. Onsdag den 13. maj 2015
» Munkholmbroen - Kirsebærholm. Onsdag den 11. februar 2015
» Munkholmbroen - Kirsebærholm. Onsdag den 13. november 2013
» Onsdag den 22. april Munkholmbroen - Kirsebærholm
» Munkholmbroen - Kirsebærholm. Onsdag den 13. maj 2015
Side 1 af 1
Forumtilladelser: