7. Oktober 2015
2 deltagere
Side 1 af 1
Sv: 7. Oktober 2015
Tog ud fra Hammer Bakker kl 10.00. Vandstanden var sunket men 1 til 1.5 meter. Kom i vandet på den anden side af badebroen, hvor der var tang helt ud til vandet.
Roede nord på til Kyndbyværket hvor jeg spiste og nød et par kager.
Der var kraftige vindstød fra SSØ vind ca. 13-15 m/s. Turens længde 19 km.
Bølgerne langs lands var små, - nærmest kun krusninger på vandet, længere ud var bølgerne lidt større.
Så 7 traner på vej sydover. De kom skråt ud over fjorden fra land og blev tydeligvis forvirret om at der nu var vand
På land igen kl. ca. 14.30 med en overraskelse, - ingen strøm på bilen og min telefon gik i udu da jeg skulle ringe. Der var jo ingen andre tosser på havnen på denne tid.
Med hjælp fra en lokal fisker fik jeg ringet efter hjælp.
Turdeltager: Erik
Jeg besøgte Per Malik, der i denne uge giver 25% prisnedslag på alt på grund af forretningens 9 års fødselsdag.
Roede nord på til Kyndbyværket hvor jeg spiste og nød et par kager.
Der var kraftige vindstød fra SSØ vind ca. 13-15 m/s. Turens længde 19 km.
Bølgerne langs lands var små, - nærmest kun krusninger på vandet, længere ud var bølgerne lidt større.
Så 7 traner på vej sydover. De kom skråt ud over fjorden fra land og blev tydeligvis forvirret om at der nu var vand
På land igen kl. ca. 14.30 med en overraskelse, - ingen strøm på bilen og min telefon gik i udu da jeg skulle ringe. Der var jo ingen andre tosser på havnen på denne tid.
Med hjælp fra en lokal fisker fik jeg ringet efter hjælp.
Turdeltager: Erik
Jeg besøgte Per Malik, der i denne uge giver 25% prisnedslag på alt på grund af forretningens 9 års fødselsdag.
Erik Serbian Jensen- Antal indlæg : 10
Registration date : 22/07/11
Lignende emner
» Skuldelev Strand til Eskildsø. Onsdag den 21. oktober 2015
» Hammer Bakke - Kyndby Huse. Onsdag den 14. oktober 2015
» 16. oktober 2011-10-17
» 19. oktober 2011
» Onsdag den 6. oktober.
» Hammer Bakke - Kyndby Huse. Onsdag den 14. oktober 2015
» 16. oktober 2011-10-17
» 19. oktober 2011
» Onsdag den 6. oktober.