Esrom Sø onsdag 23. oktober 2019
2 deltagere
Side 1 af 1
Sv: Esrom Sø onsdag 23. oktober 2019
Den kunne jo godt være den hed Møllekrog
Hilsen Palle
Hilsen Palle
Palle- Antal indlæg : 11
Registration date : 02/04/11
Geografisk sted : Jyderup 41440348
Esrom Sø onsdag 23. oktober 2019
Vi var fire der lagde ud fra Esrom Sø Kajak Klub i Nødebo kl 10. Vi sejlede ca 1,5 km mod sy og ind i de lille bugt som jeg ikke kan huske hvad hedder.
Vi sejlede derefter mod nord for at nyde skovens efterårs farver, da vi passerede kajakklubben var Jens Hjarup kommet og klar ti at gå på vandet.
Vi sejlede langs skoven op til søens nordlige ende hvor vi spist frokost. Der efter sejlede vi retur til kajak klubben den samme vej vi var kommet.
Vi var: Jens Hjarup, Jan Reinholdt, John Maibom, Pauli (Johns tidligere kollega) og undertegnede.
Nej det er ikke en forglemmelse at jeg ikke omtaler kagen, for en sjælden gangs skyld var det en kage løs tur.
Med kajakhilsen fra Kristian Wichmann
Vi sejlede derefter mod nord for at nyde skovens efterårs farver, da vi passerede kajakklubben var Jens Hjarup kommet og klar ti at gå på vandet.
Vi sejlede langs skoven op til søens nordlige ende hvor vi spist frokost. Der efter sejlede vi retur til kajak klubben den samme vej vi var kommet.
Vi var: Jens Hjarup, Jan Reinholdt, John Maibom, Pauli (Johns tidligere kollega) og undertegnede.
Nej det er ikke en forglemmelse at jeg ikke omtaler kagen, for en sjælden gangs skyld var det en kage løs tur.
Med kajakhilsen fra Kristian Wichmann
Kristian Wichmann- Antal indlæg : 107
Registration date : 25/05/09
Geografisk sted : Lyngerup
Lignende emner
» Møllekrogen - Lyndby onsdag den 16. oktober 2019
» Sandskredet Kongsøre til Strandhusene onsdag den 30 oktober 2019.
» Esrom Sø fredag 23. oktober 2020
» Munkholmbroen til Bognæs den 9 oktober 2019.
» Møllekrogen til Lyndby onsdagtur den 2 oktober 2019.
» Sandskredet Kongsøre til Strandhusene onsdag den 30 oktober 2019.
» Esrom Sø fredag 23. oktober 2020
» Munkholmbroen til Bognæs den 9 oktober 2019.
» Møllekrogen til Lyndby onsdagtur den 2 oktober 2019.
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum