Kajakhornsherred - et netværk for havkajakfolk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Morgentur 16. juli 2011

Go down

Morgentur 16. juli 2011 Empty Morgentur 16. juli 2011

Indlæg  Kristian Wichmann Søn 17 Jul 2011, 14:48

Lørdag morgen prøvede jeg at føre noget ud i livet som jeg her puslet med i nogen tid, nemlig at se solen stå op over fjorden.
med andre ord, op kl. 4, udlæg fra Hammerbakke kl. 5, og kurs sydover mod Orøs sydende, med frisk modvind. Nord om Lindholm og Langø og kurs mod Kirsebærholm, hvor jeg landede på hagen kl ca. 06.40 til en kop morgenkaffe og et stykke brød. Kl. 07.10 satte jeg kurs østover, gik syd om Lindholm og vest om Rønø og nordpå til Hammerbakke i alt 14 km.
Så jeg så solen?
Ja men ikke lige da den stod op da det skete i ly af skydækket der var ret massivt, dog med sprækker i, så solen kiggede igennem ind imellem, så det levede ikke helt op til drømmen om den røde sol der stiger af havet, men det komme garanteret næste gang.
Næste gang jeg får lyst til at lave det samme stunt skal jeg nok sige til i forvejen, der kunne være nogen der har lyst til at deltage!
Hen i slutningen af august er solopgang omkring kl. 6, så bliver det ikke helt så hulens tidligt.
Mvh. og fortsat god sommer fra Kristian
Kristian Wichmann
Kristian Wichmann

Antal indlæg : 107
Registration date : 25/05/09
Age : 73
Geografisk sted : Lyngerup

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum